Veel gestelde vragen - FAQ
Antwoord: Dat kan zeker. Maak een account aan en stuur een e-mail met je BTW nummer naar info@detailschuur.nl. Het BTW nummer wordt gecontroleerd en na goedkeuring word het account omgezet naar BTW-vrij. U kunt nu winkelen, de prijzen die u ziet zijn exclusief BTW.
Antwoord: Dat kan meerdere oorzaken hebben. In de meeste gevallen heb je een account voor de 'oude' webshop (dutchcardetailing.nl/shop). Met het bouwen van deze nieuwe webshop heb ik er bewust voor gekozen om de inloggegevens/klantenbestand van de oude webshop niet over te zetten i.v.m. problemen. Oplossing: even snel opnieuw registreren / nieuw account aanmaken en het probleem is in de meeste gevallen opgelost. Mocht je er niet uit komen, neem dan even contact op via mail of chat.
Antwoord: Detailen is een engels woord en je spreekt het als volgt uit: Die-telen, dus Die-teel-schuur / Dutch Car Die-teel-ing.
Antwoord: Wij zijn geen "fysieke" winkel. Wij hebben wel een grote ( nog steeds groeiende) voorraad, dus je kunt langs komen om je spullen op te halen. Let op: alleen op afspraak!
Antwoord: De meeste producten hebben wij daadwerkelijk op voorraad, evenals de 'goedkope' polijstmachines. Wij leveren graag snel. De meest gangbare gallons zijn ook op voorraad. Zelfs enkele Rupes en meerdere Flex machines liggen op voorraad. Mocht een machine toevallig niet meer op voorraad liggen, kunnen wij deze doorgaans met een paar werkdagen alsnog leveren. Wil je zeker weten of iets op voorraad is, kun je altijd via chat of e-mail informeren naar de voorraad status.
Antwoord: Nee helaas, wij hebben geen samples.
Antwoord: Ja natuurlijk! In de webshop staan een aantal kadobonnen, dan weet je zeker dat je het goede koopt. Staat het juiste bedrag er niet bij, neem dan even contact op, dan maken we een bon op maat.
Antwoord: Nee dat doen wij niet. Je kunt hem beter op marktplaats of op Facebook zetten, de kans dat je hem daar verkoopt is erg groot.
Antwoord: Ja die hebben wij ontvangen, maar ook hier is er een privé leven naast het werk. Doorgaans wordt er binnen een uur gereageerd (ook buiten kantooruren), maar ook voor ons komt er een eind aan de werkdag. De ene keer is het einde om 18:00 uur, een andere keer om 23:00 uur, maar geen stress: iedere mail wordt beantwoord..........zo snel mogelijk.
Antwoord: Kijk eerst even op de site of er toevallig een kortingscode actief is, als dit het geval is krijg je korting. Is dit niet het geval, vul dan je winkelmandje en neem even contact op, dan kijk ik wat er mogelijk is.
Antwoord: Nee voordoen zal helaas niet gaan, maar ik kan je wel een korte uitleg geven. Een andere optie is een clinic, deze is erg leerzaam en ook nog eens leuk om te doen.
Antwoord: Helaas zal dat niet gaan, ook ik moet mijn inkoop/verkoop boekhoudkundig verantwoorden. Je krijgt gewoon een factuur met BTW.
Antwoord: Als het goed is, krijg je na een geplaatste bestelling een orderbevestiging. Het kan voorkomen dat je deze niet in je normale inbox krijgt, maar in de spam.
Antwoord: Daar help ik je graag bij. Ik heb de meeste machines op voorraad en gebruik zelf ook veel van deze machines. Je kunt (na het maken van een afspraak) langskomen om de verschillende machines te proberen en ik zal je dan de verschillen vertellen. In het kort kan ik je ook vertellen hoe je het beste kunt polijsten. Wil je een soort van 'mini'-cursus dan is dat ook in overleg mogelijk.
Antwoord: Nee, wij verkopen geen hengels e.d.. Wij verkopen wel producten, waar je de hengel mee kunt onderhouden, denk aan een wax, sealant of een simpele quick detailer.